東京藝術大学 東京藝術大学入試情報サイト SDGs 共創の場 藝大アートプラザ 東京藝大クラウドファンディング 藝大レーベル / GEIDAI LABEL supported by Warner Music Japan グローバル 藝大フレンズ 早期教育 東京藝術大学ジュニア・アカデミ

国際芸術創造研究科/Graduate School of Global Arts

授業・試験/Classes and Exams 

2024年度前期履修科目の成績質問票について/Grades Question Form (for classes taken during the first semester of 2024 only)

2024年度前期履修科目について質問事項がある場合、成績質問票に必要事項を記入の上、メールにて教務係まで提出してください。
受付期間:2024年10月1日(火)~2024年10月7日(月)
 
If you have any questions about the grades of the subjects for the first semester of 2024, 
please fill out the grades question form and submit it to the Educational Affairs Section by e-mail.
Application period : October 1, 2024 (Tuesday) to October 7, 2024 (Monday)
 

履修登録/Course Registration

2024年度後期履修登録修正期間について/Course registration correction period (the second semester of 2024)

履修登録修正期間は下記のとおりです。

【大学院】10/18(金)9:00 ~ 10/24(木)17:00

※通常の履修登録期間に履修登録を行うのと同じ手順でキャンパスプランにて修正が行えます。

we have established a course registration correction period as follows.

10/18 (Fri) – 10/24 (Thu) 5pm

*You can modify (add/delete) your course registration using the Campus Plan as the same procedure as the regular course registration.

 

指定された期間(学事歴を参照)に、教務システム「CampusPlan」を使用し履修登録するとともに、「履修届(研究計画届)」を提出する必要があります。

学事歴

※4月の段階で前期・後期・通年科目を登録する必要があります。(10月の履修登録期間は「後期科目の追加・変更・削除」のみです。)
※登録期間外の追加・修正等は原則できません。

Students must register on CampusPlan as well as submit a Registration form& Research plan during the designated period (refer to the academic calendar).

>Academic calendar

*It is necessary to register for first semester, second semester, and full-year subjects in April.

* During the October registration period, you can only “add, change, or delete subjects for the second semester”.

*Students may not alter, add to or cancel their registration outside the registration period in principle.

学位審査/Degree Examination

手続きについてはメールで連絡していますのでご確認ください。(*対象学年の学生のみ)

Please check the email you have received regarding the procedure (*only for students in the applicable grades).

休学・復学・退学関係/Leave of Absence, Return to the School, Withdrawal

手続きについて/About the procedure

休学・復学・退学を考えている学生は、まずはメールにてご連絡ください。

【連絡先】 
senju.kyomu@ml.geidai.ac.jp(千住校地事務センター教務係)

Students who are considering taking a leave of absence, returning to school, or withdrawing from school should first contact us by e-mail.

Contact address: senju.kyomu@ml.geidai.ac.jp(Educational Affairs Section, Senju Campus Administration Center)

 

各種証明書関係/Various certificates and procedures

その他/Others

現在、お知らせはありません。

No notifications